Aku memang pakar bab2 membunuh "babi"

by - 10:40 PM

asalamualaikum....


disebabkan masa berlalu sangat lambat bagi seorang penganggur, aku mengambil keputusan untuk menghabiskan masa tersebut dengan perkara lebih berfaedah, mungkin berkebun , mengemas rumah mahupun memasak...oh tidak....dat really not me...walaupun kadang-kadang memang terpaksa berbuat demikian...kalau diikutkan hati mungkin saya ingin memutarkan masa dengan lebih pantas..kerana tahap kebosanan yang tertinggi boleh menyebabkan seseorang menjadi gila...mungkin kah aku....hurm....berkemungkinan besar juga..haha..


maka, saya mengambil inisiatif untuk melepaskan kebosanan lantas menghilangkan rasa kepada kebengangan di pala hotak aku....dengan membunuh babi-babi di ladang....oppss....bukan diladang tapi di Angry Birds [game]..whuahaahaaa....


dengan bersenjatakan para burung yang amat kuat dan mempunyai pelbagai kuasa yang tersendiri. aku dengan pantasnya dapat membunuh babiss yang ada!! haha...puas hati aku kan....!


meraka mempunyai pelbagai kuasa!haha



kalau korang rasa bengang kan, try ar game Angry Birds ni...dapat gak pahala [insyaAllah] kerana membunuh babiss...hahaha


snapshots:










notakaki: mood saya berubah tatkala mengubah sekali cara penulisan pada entri kali ni...:|

You May Also Like

0 Komen☺☺