KL Gangster...kaw pikir kau gangster???!!

by - 10:50 AM

asalamualaikum..yo wassuupp...
hurm nak citer citer baru plak lah..asyik nak ngarut je haramjadah gak kan....Filem KL Gangster terbitan Skop Production..arahan Syamsul Yusuf..alah pengarah citer for Khurafat tu lerr..*wat2 tak taw konon*


Filem KL Gangster dibintangi oleh Aaron Aziz, Adi Putra, Sofi Jikan dan Zizan memang lain dari lain.. 

cer citer..cer citer...*ak kasi sinopsis je lah, nak citer sampai esok lusa tak abih*

Sinopsis KL Gangster

Malik seorang bekas gangster yang baru keluar dari penjara mempunyai dua orang adik iaitu Jai dan Zetti. Malik suatu ketika dahulu merupakan ahli kumpulan gangster yang diketuai oleh King. King mempunya seorang anak tiri bernama Shark, dan Shark lah punca utama kenapa Malik dipenjarakan.

Di bahagian lain kota Kuala Lumpur, terdapat satu lagi kumpulan gangster iaitu Dragon. Adik kepada Malik iaitu Jai adalah ahli gangster kumpulan ini.. Bagi Jai, dia sanggup melakukan apa sahaja untuk memdapatkan duit. Tidak kiralah mengkhianati kumpulan sendiri dan juga mengkhianati abangnya.

Disebabkan dendam lama terhadap Malik, Shark meminta Jai untuk menjadi ahli kumpulannya. Dan Jai diminta untuk menghapuskan abang beliau sendiri. Manakala Shark pula mahu menghapuskan ayah tirinya sendiri untuk ambil alih kumpulan King.. 

haaa.....goner???kire berapi tak dengar??nak tau gangster kew tidakk kan..*sebab zizan gangster tu beb* kne tgok nih.......nak tahu kesudahan konflik adik-beradik, sahabat rapat dan musuh gangster ni korang kena la tgok sendiri crite nih kan...tak gituu.....layann

****
Muka mesti mau bengisss!!




yang ni bengis ke lawak? ok bengis lah kan....

You May Also Like

2 Komen☺☺