La.....tak bertudung rupanya!!hurmmm...

by - 9:34 AM


asalamualaikumm..
and wassup guyss.:)...


ni nak tanya sat kat korang la kan.....macam mana kalau kita nak tahu perempuan tu memang seorang yang memang menutup aurat??hurm...sosah bebanau soklan aku ni kan....sebab ape aku kasi soalan cepumas ni?!

meh aku citer siket...
pada satu malam yang hening*chewah...aku 'blogwalking' sesorang di dalam bilik yang separa terang menyebabkan kekaburan mata semakin menjadi-jadi...*oke aku dah melalut*

straight to da point la kan..aku jumpe la satu blog ni..empunya blog ni perempuan...kalau pondan tu tak kesah la kalau tak pakai tudung kan.. kemain la header die bertudung litup tutup comel je....tergoda gak la mula-mula kan...ye la...siape kate tak cantek kalau pakai tudung....u look superb comel ok....letak la bebunga ke ape ke, but still tutup aurat is enough for mee...:D..mungkin satu hari nanti die akan bertudung dengan sempurna mengikut syariat islam kan...xpe slow2 kan...hehe

pastu aku 'stalk' la die...godek2 sket blog comel die. tengok post2 yang lame2..siap buat vlog tutorial pakai tudung ukeh..hurm..

then, ade la satu post ni..tengok-tengok macam die kan...opss....kenapa tak pakai tudung pulek dalam gambar ni???terkeluar sumua rambut2 die...hurm...musykil2....



ko ingat menutup aurat ni perkara memain ke???itu wajib ukeh untuk muslimah....so, aku terus tutup blog die tanpa mem'follow'..heheh..



bukan aku nak kata aku benci gile-gile kat orang yang free-hair ni...tapi for me, menjaga nama baik agama kita agama islam sangatlah penting...jangan sampai non-muslim tanya kat kita..."kenapa aa..ada perempuan pakai tudung dan certain tak pakai tudung meyh??"...erkk...macam mana korang nak jawab balik....takkan la korang nak jawab.."alah suka hati diaorang la, u sibuk apasal??"...naahhhh...ni adalah salah satu kenapa orang non-muslim tak respect muslim kan...dieorang pon tau nak jaga nama baik agama mereka, kenapa tidak kita sebagai umat islam??hurmm....

gambar hiasan:soo sweet kan kalau bertudung pun...
gambar hiasan: eh..tetibe tak tudung plak ape kes?
  











ps:insyaAllah semoga "mereka" yang free-haired ni mendapat hidayah..dan tidak menutup aurat semata-mata untuk bergaya kalau nak pakai. pakai...kalau tak nak bukak tudung....:}

You May Also Like

0 Komen☺☺