Lisa Surihani datang menjengah rumahku?

by - 9:49 PM

asalamualaikum....


Lisa Surihani siapa la tak kenal kan, pelakon terkenal tanah air. Yang berlakon dalam most of movie and drama kat malaysia ni kan...


 
siapa tak cair tengok muke #retis ni weyh..putih melepak, bibir bak delima merekah....*chewah..
haa..berbalik pada tajuk entri aku pada hari ni...Lisa Surihani datang belog busuk aku weyh...korang jangan nak jeles lebih la kan....*muncung


nak bukti ni ha:


haha.....pastu aku gi kat link die..tup tup..rupenye Lisa Surihani laen lah...name je same ukeeh.....
*jangan nak perasantan belog busuk ni retis Lisa Surihani nak datang la weyh*haha
aku gelak sendiri...
tapi takpe la wess....at least ade jugak name retiss kat comment cbox aku...wakaka...

jom usha belog bukan retis Lisa Surihani ni:

Lagenda Gadis Setan Diari
click pada gambar untuk kesana!

You May Also Like

3 Komen☺☺