Aku memang dah Agk Sepah menang lah!

by - 12:16 PM

hah...mata masih segar woo...ape yang aku minum pon tak tau la malam ni..nak kata kopi jantan, tidak lah..hahaha..LOL...aku bukan pecinta kopi..kalau cekelat kopiko tu ye la juge..


heh, terus kepada point..hahak...akhirnye sepah jadi juara maharaja lawak..wohoo...bukan nak kate  ape la...dieorang ni memang lawak lah....muka selenge abis..tak leh blah muka...buat aku gelak sungguh...


tapi ramai jugak tak berapa puas hati.. ye la...pesaing sepah sumer hebat2 dowh....nabil jozan...dieorang power weyh....hurm, siap ade yang buat vote kat facebook segala..heh...then, majoriti pilih jozan..ye2 je kan... tapi tak undi secara berbayar pon... kalau nak tanye aku..memang aku tak ar braderr..aku memang tak suka vote mengevote...lagi-lagi berbayar.haramjadah je bagi aku..yang dapat, yang kaya dieorang juga punn...hhaaahaa..


jom recap balik sepah punya show.....layanss~



















terbaik dari:

You May Also Like

0 Komen☺☺