Follower #69

by - 7:44 AM

asalamualaikum, wasssup blogger yang dirahmati sekalian
selamat malam~teheee...

malam ni aku busan-busan bukak facebook then belogwalking kesana kemari...
so, decide nak buat satu entri jugek la malam ni....kehkeh...*tak de keje biasalah*cuba faham aku...:|

aku nak wat review follower aku #69, sebab ape aku nak review belog die eh? sebab die follower aku yang
ke 69 lah, sebab teringat pulak citer keluarga 69 yang dibintangi oleh Allahyarham Tan Sri P.Ramlee..hohoooo*xde kaitan*

jom kite serbu:

beliau adalah...
jeng.



jeng.



jeng~~


nyna raffali *ade kaitan dengan ana rafali ke?*

(: nynaraffali diaries :)
Add caption


belog die lebih kepada kisah hidup die,
cara penulisan pon ok senang nak faham.

jom serbu & follow die ramai-ramai.
*belog die cumel je*

You May Also Like

0 Komen☺☺