Alhamdulillah..syukur ke hadrat Ilahi

by - 11:07 AM

asalamualaikum dan salam sejahtera...
alhamdulillah...alhamdulillah....15 haribulan julai iaitu hari semalam dengan serentak birthday 
aku dan result UPU bagi lepasan STPM setaraf...itu maknenye aku makin tua la dohh....=-=!haha...
member aku post kat facebook...wei dah tua dah ko...perggh..sentap..sentap...bukan tua ye..tapi makin matang...kahkah...*sila percaya*
btw,aku bersyukur sangat... dapat kos engineering....1st choice masa pemilihan kos aritu pilih civil ma...
tapi tak dapat.agak kecewa...akhirnya dapat kos elektronik engineering di uitm.aku bersyukur atas usaha dan doa aku, ibu bapa aku selama ini..trimass atas doa korang semua jugak...member2 matrik yang selalu sokong aku....*walaupon aku budak 2nd intake je*..dah macam dapat award punye ucapan dah bhaaii..haha..finally, membuahkan hasil...alhamdulillah..






gambar masa kecik...bhahaaaa...soo childish....fyi, tu tatu tipoo..*sila percya seratus persen*

sekarang dah matang.....mungkin....muahaha.....*percaya lah*hahaa

nota kaki wangi: sekali lagi terlepas makan durian......perrrghhh....mana tak sentap woo....ada siapa mahu belanja gua ke?HAHA

You May Also Like

6 Komen☺☺