Bila anak kucing kacuk dengan panda=KunDa...bhahaha

by - 6:09 PM

asalamualaikum, hello, watsupp ladies and gentleman...

dengan tak sengaja lah kan, mata aku pepagi ni masih segar membugar,(kalau tak tengah sambung tidur)...bhaha...
berkaitan dengan tajuk tergempar bak gempa bumi, *propa lebih*..
korang penah tak jumpa kucing kacuk dengan panda..hah..
pelik2 lah dunia zaman la ni kan...
ni...meh aku habaq mai, yang tajuk diatas tu sebenaqnya tipuan sahaja*jangan nak hambur aku dah*LOL

meh aku pertonton kan anak kucing aku, yang ada iras2 panda:
kembar KunDa*memandai jelah aku*...sekor nama Cheese dan sekor Milo....hahahaha

masih belum bukak mata..nangis je lah keje korang kan...memekak!.....hehehe..jangan korang memberak sudah lah...tak dayo den membasuhnyo...Ohh tidakk!!


al-history nama kucings ini diberikan  :
al kisah tersebutlah kisah~ aku buat bekpest pagi tersebut, bersama-sama
my youngest sister, menunya sandwich sardin bersama cheese cair dimulut hamboi nikmaat~*nama menu
aku reka sendiri*
then, adik aku cakap lah, "letak nama ces lah,hehehe"dalam percakapan separa feyylatt
aku me'reply'"cess?"
aku bermonolog sendiri "ape kemau nye? cess??cheese kot"
hoii..mentang2 aku tengah letak cheese dalam sandwich sardin tuh kan...
"dah tu yang sekor lagi nama ape?"aku berkata lancar
"milo" jawab adiku sepantas Wolverin dikejar musang...
mentang2 lah mak aku dah buat milo kan....
lantak lah, asalkan bernama, jangan ko makan dan jamah pulak kucings tuh....haiszz

tetiba teringat dialog Sepah!!~
abang makan sandwich 3 kali sehari~
pagi sekali, petang sekali, malam sekali~
*scene ni sumpah lawak* rasa nak sepak itu bapok lah kan....bhahaha


P/s: aku still x tau mana satu Milo dan CHeese, *ape kebangang nye awak ni...haha, Gemuk dah kurap, gi jejauh kau wahai Gemuk*kucing jalanan yang selalu bertandang ke rumah*moral of the story jangan lah membuli haiwan  , sesungguhnya haiwan itu jugamempunyai hati dan perasaan..kbai

You May Also Like

2 Komen☺☺