Juara Showdown 2011 8tv is predictable ...hahahaaa

by - 12:05 AM

ohoiii....tak sempat yop nak buat entri malam semalam pasal showdown pada wok me...
siapa terlepas tengok semalam showdown 2011 punyer?? TERBAIKK WOK!!...tengok kat TONTON la kalau terlepas..eh
gua bukan nak cakap banyak la kan..
top 4 semalam, menyaksikan persembahan hebat dari Rokustep, Bounce Stepperz, HMC Phlow, dan Elecoldxhot..gempak wok..sumer kumpulan ni pon hebat2....tapi dari awal lagi gua dah tau mesti ECX mesti menang...kan..kan...
walaupon final untuk kali ni takde b-boy.. tak macam tahun sebelumnya kan...tapi persembahan dieorang tetap mantop gituh.....
yang sedih HMC Phlow la beb..dah la tahun sebelumnya tak dapat menang..tahun ni pon x dapat menang gak...pe pon dieorang dah buat yang terbaik kot..aku tengok dance dieorang agak sama gak cam ECX..heh...
pemenang bagi showdown 2011 ni dapat 50 rgibu, woo... gulp*banyak tu wehh*









ni kumpulan poroetic, kiranya macam 
showdown gak lah...ada macam ECX kot...:DD
jom layan kumpulan poreotic


nak lagi? [CLICK]

You May Also Like

0 Komen☺☺