Tak lama lagi dah....nervoussesmm..hurrmmm

by - 8:04 AM

sebagai pelajar lepasan STPM/Setaraf...yang baru menghabiskan program satu tahun di Kolej Matrikulasi...
result untuk memasuki program ijazah memang ditunggu dengan penuh kesabaran dan penuh debaran...*ayat skema la seh*...ye la kan...pada tahun sebelum ni..program ijazah lepasan STPM/setaraf, para pelajar masuk pada bulan Julai, *kalau ikutkan aku da msuk U da sekarang*tehee..*busan duduk rumah...
banyak jugak sangkaan-sangkaan palsu berkaitan tarikh keluar result UPU, 2 haribulan julai lah...minggu kedua julai lha....anyway, result tetap akan keluar punya lah kan..kan...

klik untuk tumbesaran otak gambar..




maka...15 haribukan julai berkemungkinan keluarnya result upu....:D
insyaAllah, aku dapat tawaran u dan kos yang aku inginkan....amin...
bagi korang yang lepasan juga macam aku...aku doakan kita sama2 berjaya..insyaAllah..



yang nervous

You May Also Like

7 Komen☺☺