Senarai peserta SEGMEN:kalau time puasa je MESTI

by - 12:15 AM

assalamualaikum,
uish, tak sangka kan, tak lama lagi puasa nak abis...and yes...
pastu RAYa.....hoyeahhh....happy bebenor lak gayenye....
entri ni aku nak update pasal segmen julung kali yang aku buat...

jom kasi  terjah dan baca dieorang punye cerita..sumpah lawak2 je semua...
disamping tu korang dapat tambah kenalan gak kan...


  1. http://duniafantasicra.blogspot.com/2011/08/kalau-time-puasa-je-mesti.html
  2. http://ctsurianiarif.blogspot.com/2011/08/segmen-kalau-time-puasa-je-mesti.html
  3. http://botetdingdong.blogspot.com/2011/08/segmen-kalau-time-puasa-je-mesti.html
  4. http://shasafiez.blogspot.com/2011/08/segmen-kalau-time-puasa-je-mesti.html
  5. http://tiratiramisu.blogspot.com/2011/08/kalau-time-puasa-je-mesti.html
  6. http://budakpptembam.blogspot.com/2011/08/kalau-time-puasa-je-mesti.html
  7. http://kederatmuda.blogspot.com/2011/08/kalau-puasa-je-mesti.html
  8. http://aimieamalinaazman.blogspot.com/2011/08/kalau-time-puasa-je-mesti.html
  9. http://ciknanard.blogspot.com/2011/08/kalau-time-puasa-je-mesti.html
p/s: laptop rosak la derr...terpaksa guna komputer...ciss*sabo je la\*


You May Also Like

1 Komen☺☺