Kebakaran.....amat merbahayakan #2

by - 11:27 AM

ok, sambungan dari entri sebelum ni...
fasal salah satu blok kat kolej aku terbakar..
pergghh, cuak tak cuak gak la....
besar gler api yang marak...
masa kejadian memang aku tengah enak dibuai mimpi ar...
dlam pukul 3 pagi camtu...
,memandangkan block aku jauh sket dari blok kebakaran tu,
memang aku tak sedar la kan..
tau2 je, pagi tadi housemate kecoh2....

malas nak cakap banyak, 
korang tengok sendiri: zazzz

macam2 komen dari rakaman tu aku tengok kat youtube...
harharr...cam lawak pon ada....
dengar2 kebakaran ni disebabkan putung rokok yang dibuang dalam corong sampah...
i not sure whether its true or not..

tapi kalau betol..mungkin ini dapat memberi pengajaran
kepada para perokoks, supaya jangan ambil mudah dalam membuang rokoks yang masih 
menyala (cam dr. fadzilah kamsah beri ceramah plak)

moral of the situaion:
-jangan suka buang putung rokoks merata2, bahaya2...
-jangan la merokoks, juga bahaya..
-jangan suka main api..



You May Also Like

2 Komen☺☺