perempuan kepoh yaHH that's annoying =..=

by - 6:55 PM

#Situasi dalam bas Rapdot
"hey nyah, bila kita nak bla..bla..blaa......nyah?"
bla..bla..bla..blaa..bla..bla..blaa..bla..bla..blaa..la....bla..bla..blaa.....nyah,HAHAHHAHAHAHAHA
bla..bla..blaa..hotnye die bla..bla..blaa..LOL
bla..bla..blaa..bla..bla..blaa..nak kawin dah ke?...
HAHAHAHAHA*dengan kuat hati jantung usus*

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
#waterpark
korang pernah tak mengalami situasi di atas...
pergh..berasap woii telinga dengar lu punya cerita...
lu kalau nak cerita berapi cakap kat luar la...
aku paling annoying kalau perempuan yang tak kado kan diri..
#BAJETHOTSETAFF
dah da lu cakap kuat2...
lu memang nak kasi satu bas dengar lah kan....
and hell yeah...that is really annoying people

moral of the story:
.jangan nak #bajethotsetaff kekonon sumer nak lu kasi perhatian lebih.
.jangan nak keje lu macam takde orang kat situ.




You May Also Like

3 Komen☺☺