lantak kau la... siapa suruh tak study awal~

by - 3:08 AM

assalamualaikum.... hello peeps..
what a beautiful day huh....
maybe.... but not for me....
today's morning i got a test..
signal and system test... hahhhh...subject yang paling aku "FAHAM"sepanjang lecture...
nak jadikan cerita....
tahu lah aku ni x pandai subject ni...
sesaja ja kau nak buat lepas test semalam...memang masa nak study untuk subject ni amatlah pendek..#walauponmasukhanyalahduachaptersaja....
dengan mata separa hidup... study signal smpai pagi...*tuponxabislg*gilakan...
boleh di samatarakan mengunakan algebra~
STUdent+ DYing = STUDYing
dapat je ketas soklan....deng! asal la klua yg ni!!....*mencarutponxgunamasatu!
so, aku banyak taram je test tadi.... and YES aku klua satu minit awal.....#MOTIF?
so aku ambil iktibar....kalau kau x study awal, kau jugak susah kan....
serve me right....

study awal jom :)))..#tetibasemangat!

You May Also Like

4 Komen☺☺