Penangan Nescafe rich~

by - 9:59 AM

assalamualaikum w.b.t, tak jawab dosa, kalau jawab sayang~#kauingatkaumaria!

ukeh..entri tengah malam yang tanpa motif langsung....useless entri bak kata orang kampung aku..
dah lama woo gua tak minum nescafe #zamanbilapunya orang...
and know what malam ni aku kebas dengan kebenaran roomate aku satu sachet nascafe...
di sebabkan aku dah lama giler giler x minum air nescafe.. aku rasa macam, what the taste! macam lain giler...
maybe aku jarang sama sekali minum sachet nescafe punya... kalau kat rumah buat siap ada tambah susu and creamer(kalau ada)...
and know what...!! kedua2 mata ku kini masih segar bak sesegar bunga ditaman#mengarut...
so, aku ambil inisiatif untuk study...and....andd......rasa xnak tidur hari ni....
siapa nak temankan aku malam ni....kita study sesama!kbai
jadi macam ni la aku esok....
comel juak bha!
till then~

You May Also Like

0 Komen☺☺