RIP my little kitty~

by - 9:27 PM

asalamualaikum,
well, hari ni macam bingung2..bangun pon lewat je....astagfirullahalazim...
hari ni mak aku tak kerja.... sakit katanya...pening-pening kepala...
mungkin sebab makan sate malam tadi kot...hehe...boleh jadi...walaupon aku bukanlah pakar pemakanan dari institut yang terkemuka...xp
pagi ni jugak aku dikejutkan dengan satu berita yang buruk..
salah sekor anak kucing aku mati pagi tadi...
disebabkan Dale(nama yang diberikan oleh adik kecik aku), telah  mati di dalam engine kereta ayah aku.....
alkisah, pagi tadi ayah aku nak panas kan engine kereta, terdengar bunyi miawan*betulke?* kucing..
macam kucing tu dalam kesakitan la...so, ayah aku tengok kat engine kereta..tgok2! Dale dah mati~
pergh.... dah macam cerita Final Destination dah aku rasa..... perkara yang tak dijangka boleh berlaku...
aku takde la sampai nak menangis meraung2.. aku rasa dah banyak kali dah peristiwa anak kucing aku hilang/mati kena langgar~#hatidahkeringkeakuni..LOL
tinggal sekor je lagi anak kucing aku, Chip~


You May Also Like

0 Komen☺☺