Salam Maulidur Rasul

by - 5:22 PM

assalamualaikum..
alhamdulillah,berkesempatan lagi aku nak post
entri baru heh~
acekonon masa cuti ni boleh la buat entri banyak sikit...
tengok2...harammmm.... sikit jugak entri nye yee....
motifnya disini....aku malas...
aku malas nak menaip...
aku malas nak perah otak buat entri...
pokok pangkalnye...
masa cuti ni masa untuk BERMALAS-MALASAN...
alhamdulillah sekali lagi, hari ni nak update fasal 

Maulidur Rasul...
Hari Kelahiran Nabi Muhammad...
sambil dengar lagu-lagu Maher Zain..#ambilfeelingkekonon :P
malam tadi, ada dengar kuliah dekat
masjid dekat rumah~ alhamdulillah
dapat serba sedikit pengisian tentang kenapa kita harus bersyukur
atas kehidupan kita didunia ni..diselitkan juga
tentang maulidur rasul..oleh Tuan Guru Ustaz Haji Baki..

Sabda Rasulullah 
"Sesiapa yang menghidupkan sunnahku maka sesungguhnya dia telah mencintaiku Dan sesiapa yang mencintai
aku nescaya dia bersama-samaku di dalam syurga"(Hadis Riwayat Al-Saiary daripada Anas)

Selawat dan salam buat dirinya... manusia agung..
Muhammad Rasulullah SAW

.•´¯`•¸¸.•.SaLam MauliDur RasuL 1433H¸.·’★




You May Also Like

0 Komen☺☺