Berkepala Baru

by - 1:50 AM

assalamualaikum.... dan salam khamis....
hello there... petang-petang ni terasa sangat lah bosan....
sampai otak boleh berhenti menghantar impulse kepada anggota badan
apa yang hendak dibuat...
baru ja lepas basuh baju dan jemur baju....nak kata kan aku malas..
memang aku malas basuh baju... start dari tengahari tadi basuh.. la ni baru aku jemur...hahaahaa..
atleast berjemur jugak akhirnya baju aku....#bangga~

sesiapa yang selalu singgah sini mesti terasa pelik.com.my je..
hape pasal entri aku berbaur blurr...
dengan rasminya aku dah tukar header...
tiada lagi angry-angry birds....keh2....
sekarang dihiasi dengan muka-muka troll yang amat menjengkelkan...
9gagman....yeahhh!





ok boring balik...kbai
p/s: kucing aku bunting lagi ke? membesar je perut!

You May Also Like

0 Komen☺☺