Cuti - cuti! hoyeah babeeehh

by - 5:41 PM

assalamualaikum.~

alhamdulillah, lepas sudah segala gundah gulana di hati dalam kesulitan menghadapi exam final untuk sem2..
habis dah tahun satu aku kat uitm ni...alhamdulillah sekali lagi....



tawakal dengan result akan keluar nanti...<

hambamu ini sudah buat yang sebaik mungkin....
and yess... sekarang ni tengah cuti panjang.....
masih tak tau ape nak buat masa cuti ni...
ape? keje? hurmmmm... otak setengah mati aku ni, boleh dikatakan mengira2 samada
aku harus, sunat mahupon wajib untuk pergi keje sambilan.....#sungguh menipu...
disebabkan satu faktor agak besar iaitu MALAS..tercaplock sudeh...
maka dengan ini beta menyarankan untuk tidak keje....cihuuauhuaa..
antara satu lagi faktor nye adelah,
cuti sem kali ni jatuh plak bulan Ramadhan alMubarak...
nanti takut aku letih dan menyebabkan metabolism aku menurun, ok itu menipu!




kbai!
tiada motif untuk menepekan gambar aku disitu....cihuahuaaa~

You May Also Like

0 Komen☺☺