Salam Maulidur Rasul

by - 7:22 PM

assalamualaikum,
sambil dengar adik gua gerak ayah gua yang sedikit demam dengan cara menyanyikan lagu yang liriknya diciptakan sendiri *boleh jadi penyanyi barangkali adik gua ni..
heh, terkejut juga aku mula2 berniat nak menulis entri ni..
jari jemari terasa kekok, selain menaip apabila mempunyai assignment mahupun menyeyiapkan
report yang sebeban banyaknya.. ah gua dah terlepas dari azab itu sem lepas...
and yes, gua dah cuti sem sekarang
kalau tak memang x berkesempatan la nak menaip sebegini...
kadang-kadang sahaja ja gua buat2 bizi...
kekonon anak raja yang sibuk dengan hal-hal negara..

hari ini, 24 haribulan satu duaributigabelas dah..
tak sangka dah dekat sebulan kita dalam tahun baru nie heh..
ins sha Allah, azam itu tetap kita semat dalam diri..
Allah itu maha adil...
hari ini juga ulangtahun kelahiran baginda nabi Muhammad S.A.W...
marilah kita memperbanyakkan selawat kepada baginda...
Allahuma salloala muhammad wa'alaali saidina Muhammad
sesungguhnya umatmu ini amat merindui mu...



You May Also Like

0 Komen☺☺