Belajar Buat Doodle Muslimah :P

by - 7:53 AM

sisa sisa cuti aku tinggal beberapa hari sahaja lagi..
ahh.. memang tiada banyak input yang aku dapat
semasa cuti semester ke-3 aku ini..
yea...yea..
aku memang pesen pemalas..
lagi-lagi kalau dah duduk rumah..
nak keluar rumah pon malas...wathefish sangat perangai..
jadi bibik dirumah boleh dikatakan peningkatan juga...
sikit-sikit aku kemas rumah..aku basuh baju(acekonon walaupon guna mesin basuh automatik)... basuh pinggans.. main dotA(acekonon makin hebat la)..



tangan yang karat sudah lama tidak melukis kini 
beraksi...
aku belajar sendiri melukis..
melukis bergurukan encik google mahupon pakcik youtube...
walaupon tiada lah secantik mana aku lukis..
tapi aku masih belajar...
belajar untuk hobi...




p/s: rasa nak bagi doodle percuma.. sapa nak? angkat kaki...keke

You May Also Like

6 Komen☺☺